Magazin Online de cărți

Ghid de supravietuire in call center (si orice alta corporatie multinationala) / Camelia Bucur

Ghid de supravietuire in call center (si orice alta corporatie multinationala) / Camelia Bucur

Autor: Camelia Bucur

Anul aparitiei: 2018

Nr. pagini: 216

ISBN: 978-606-664-923-0

Imagine coperta: Cristina Antal

27,00 lei

În stoc

Compare
SKU: 9786066649230 Categories: ,

Share this product

Descriere

Ghid de supraviețuire în call center e despre nervi. Nervi random. Te enervează colegii, te enervează șefii, te enervează șefii șefilor, pauzele sunt prea scurte și fiecare oră e un exercițiu de răbdare. După șapte ani în call center, am învățat că primești mai mult dacă știi unde și când să pupi, că slugărnicia pentru șef poate aduce promovarea, că prieteniile se leagă în funcție de încadrarea profesională, că atașamentul față de un anumit coleg se lasă automat cu surle, trâmbițe, furci și topoare. Și am mai învățat că puterea șefului se destramă când stă, umil și prăfuit, împreună cu subalternii, la coadă la șomaj. După șapte ani, eu am demisionat. Și mulți alți colegi, șefi, șefi de șefi… Dar Ghid de supraviețuireîn call center nu e despre cum să demisionezi. E despre cum să-i faci pe alții să demisioneze.

 

Cristina ANTAL

Informații suplimentare

Format

Tip Copertă

Anul apariţiei

ISBN

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Ghid de supravietuire in call center (si orice alta corporatie multinationala) / Camelia Bucur”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *