Magazin Online de cărți

Marcă şi ideologie. Filatelia în perioada 1945-1989

Marcă şi ideologie. Filatelia în perioada 1945-1989

Autori: Cristina Popescu, Andreea Rotaru

Anul apariţiei: 2013

Nr. pagini: 495

ISBN: 978-606-664-139-5

57,60 lei

În stoc

Compare
SKU: 9786066641395 Category:

Share this product

Descriere

“Volumul doamnelor Cristina Popescu şi Andreea Rotaru e bazat pe o analiză competentă a activităţii filatelice din perioada 1945-1989 (emisiuni de timbre şi toată birocraţia legată de ele), dar şi pe un baleiaj al activităţii culturale din toate domeniile culturii române din perioada comunistă. De asemenea conţine incursiuni în domeniul vieţii politice (personagii, idei, directive şi climat). Acesta se sprijină şi pe o bogată bibliografie de 101 titluri care-i sporeşte mult valoarea ca şi anexele respective.

Trebuie să subliniez şi frumoasele reproduceri de timbre care sunt o dovadă a calităţii artistice şi a execuţiei tehnice a timbrelor româneşti. 

Este o carte interesantă, frumoasă şi utilă care ar trebui să fie în orice bibliotecă de intelectual.”

Acad. C. Bălăceanu Stolnici

Informații suplimentare

Număr de pagini

Format

Tip Copertă

Anul apariţiei

ISBN

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Marcă şi ideologie. Filatelia în perioada 1945-1989”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *